مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 17:502021-03-14ورزشي

استفاده از ظرفیت جوانان با کادریابی دقیق امکان پذیر است


استفاده از ظرفیت جوانان و نیروهای حزب اللهی و وفادار به انقلاب و دغدغه مند برای بهبود شرایط زندگی مردم و ساختن کشور باید در اولویت قرار گیرد و این امر با کادریابی دقیق امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه کمیته های سازماندهی و شبکه سازی اجتماعی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با معرفی مسئولان کانون های کمیته اجتماعی این شورا  برگزار گردید.

در جلسه کمیته سازماندهی و شبکه سازی اجتماعی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که با حضور مهدی چمران نایب رییس شورای ائتلاف، پرویز سروری دبیر شورا و اعضای کمیته های شبکه سازی این شورا برگزار شد پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف با ا شاره به ضرورت بزرگ دست اندرکاران حوزه ورزش اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه ورزش دست اندرکاران این حوزه هستند که امکان قهرمانی ورزشکاران را فراهم می کنند و تاکنون به آن ها کم توجهی شده است که این نقیصه باید جبران شود.

در ادامه جلسه مسئولان کانون های کمیته اجتماعی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به ترتیب محمدودود حیدری (کانون جهادی)، محمود مظفر (کانون خیریه ها)، محمود نقدی پور ( کانون کارمندان و تشکل های وابسته )، کیومرث هاشمی ( کانون تربیت بدنی و ورزش)، کاظم نظم ده ( کانون توانیابان )، سید علی منیری ( کانون سمن های اجتماعی) و ضرغام فولادوند (کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت جوانان با کادریابی دقیق امکان پذیر است

استفاده از ظرفیت جوانان با کادریابی دقیق امکان پذیر است