مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-14حوادث

77 تن مرغ زنده قاچاق در گلپایگان توقیف شد


فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از توقیف 21 دستگاه کامیون و کامیونت که 77 هزار و 259 کیلو مرغ زنده را حمل می کردند طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی سبحانی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان گلپایگان طرح کنترل و بازرسی خودروهایی که مرغ زنده را قاچاق می کردند با به کارگیری تمام توان عملیاتی در کلیه محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی اجرایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان افزود: در نتیجه اجرای این طرح 48 ساعته 21 دستگاه کامیون و کامیونت که بدون مدارک قانونی و مجوزهای مربوطه مرغ زنده به مقصد یکی از کشورهای همجوار حمل می کردند شناسایی و متوقف شدند.

وی ادامه داد: در مجموع 77 هزار و 259 کیلو مرغ زنده که به صورت غیرقانونی و قاچاق حمل می شدند کشف و برای توزیع در بازار به کشتارگاه انتقال داده شدند.

سبحانی اظهار داشت: در این رابطه 21 راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در پایان گفت: پلیس با افرادی که برای سود بیشتر خود ارزاق عمومی مردم را احتکار یا قاچاق می کنند برخورد قاطع و قانونی می کند و امید است شهروندان نیز هر گونه موضوع و موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 تن مرغ زنده قاچاق در گلپایگان توقیف شد

77 تن مرغ زنده قاچاق در گلپایگان توقیف شد