مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 14:002021-03-14سياسي

جشنواره شعر در امتداد پروانه ها در سعدیه پایان یافت


مراسم اختتامیه جشنواره شعر در امتداد پروانه ها، در آرامگاه سعدی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این آیین که بعد از ظهر یکشنبه با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان فارس برگزار شد، علی محمدی معاون فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران فارس با بیان اینکه استان فارس 194 شهیده به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، گفت: در کنگره ملی شهدا و ایثارگران کشور که به بزرگداشت 17 هزار بانوی شهید اختصاص داشت یادواره 324 نفر از این ایثارگران برگزار شد.

وی ضمن گرامیداشت روز شهدا و ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) افزود: در راستای این برنامه ارزشمند که در سال های گذشته مغفول مانده بود، باید اقداماتی انجام می شد که ایثارگری زنان شهید، جانباز و آزاده را جلوه گر شود، بنابر این فراخوان جشنواره شعر در امتداد پروانه ها منتشر شد.

محمدی، ادامه داد: انتقال بین نسلی فرهنگی با ابزاری مانند شعر رقم می خورد، چراکه هیچ هنری به اندازه شعر نه قدمت و نه تأثیرگذاری دارد، بدین خاطر بنیاد شهید و ایثارگران فارس برای انتقال بین نسل ها اقدام به برپایی جشنواره یادشده کرد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان فارس، گفت: استان فارس به ویژه شهر شیراز که میزبان شعرای برجسته ای مانند سعدی و حافظ است در چنین رویکری بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شعر در امتداد پروانه ها در سعدیه پایان یافت

جشنواره شعر در امتداد پروانه ها در سعدیه پایان یافت