مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-14سياسي

قبادی دانا: پیش نویس وظایف اورژانس اجتماعی تهیه شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در مراسم تقدیر از 123 نفر از کارشناسان منتخب اورژانس اجتماعی، - رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: پیش نویس قانون وظایف و ساختار مرکز فوریت های اجتماعی را تهیه و تدوین شده است و امروز آماده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در مراسم تقدیر از 123 نفر از کارشناسان منتخب اورژانس اجتماعی، اظهار کرد: سازمان بهزیستی در گام دوم انقلاب با شعار شفافیت وارد کار شده است.

متاسفانه کودک آزاری، همسر آزاری و .

مسائلی است که هرچند ناچیز، اما شاهد آن هستیم که البته همان میزان کم برای ما مهم است و مداخلات به هنگام داریم.

وی گفت: برای انجام وظایف فوریت اجتماعی باید بین دستگاه های مختلف دولتی و غیر دولتی تقسیم وظایف شود و یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع آسیب های اجتماعی بوده است و ایشان فرمودند شاید از نگاه جامعه شناسانه وجود آسیب های اجتماعی در کشور های غربی امری عادی باشد، اما در نظام اسلامی حتی اندک هم درست نیست و برای آن باید اقدامات شبانه روزی کرد.

قبادی دانا تصریح کرد: کارکنان اورژانس اجتماعی به صورت شبانه روزی آماده خدمت به مردم هستند و در حوزه های کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبادی دانا: پیش نویس وظایف اورژانس اجتماعی تهیه شده است

قبادی دانا: پیش نویس وظایف اورژانس اجتماعی تهیه شده است