مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-14ورزشي

برگزیدگان مسابقات ورزشی در ابرکوه تجلیل شد


مسئول ورزش بانوان ابرکوه هدف از برگزاری جشنواره های ورزشی را افزایش نشاط و امید به زندگی و کشف استعدادهای ورزشی عنوان کرد و گفت: 35 بانوان برگزیده در مسابقات ورزشی مجازی که در قالب کنگره چهار هزار شهید استان یزد برگزار شد، - ایسنا/یزد مسئول ورزش بانوان ابرکوه هدف از برگزاری جشنواره های ورزشی را افزایش نشاط و امید به زندگی و کشف استعدادهای ورزشی عنوان کرد و گفت: 35 بانوان برگزیده در مسابقات ورزشی مجازی که در قالب کنگره چهار هزار شهید استان یزد برگزار شد، تجلیل شدند.

لیلا حسینی در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام خبر فوق، اظهار کرد: هرچند شیوع ویروس کرونا در طول سال گذشته به شدت بر روی ورزش تأثیر گذاشته و موجب تعطیلی بسیاری از فعالیت ورزشی شد؛ اما در شهرستان ابرکوه موفق شدیم با برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلف، بانوان را به انجام ورزش در خانه تشویق کنیم.

وی بیان کرد: در همین راستا شش مسابقه و جشنواره ورزشی گرامیداشت دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) در شهرستان به صورت مجازی و تحت عنوان یادمان شهیده فاطمه پروین روحی با حضور 310 ورزشکار، برگزار شد.

حسینی خاطرنشان کرد: مسابقات و جشنواره های فوق در رشته های بدمینتون، والیبال، حلقه پرتاب، دال پلان، تنیس روی میز، طناب زنی، دراز نشست، مسابقه نقاشی، چالش مجازی کیسه و توپ انجام شد که در نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقات ورزشی در ابرکوه تجلیل شد

برگزیدگان مسابقات ورزشی در ابرکوه تجلیل شد