مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-14سياسي

رییس قوه قضاییه: اولویت دستگاه قضا برخورد با ویلاسازی های اشرافی است


رییس قوه قضاییه تغییر کاربری اراضی را غیر قابل قبول دانست و گفت: اولویت این دستگاه برخورد جدی با ویلاسازی های اشرافی است که به صورت جدی در دستور کار تمامی مجموعه قوه قضاییه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی روز یکشنبه در نشست با نخبگان و اقشار مختلف مازندران افزود: دستگاه قضایی به دنبال برخورد با آلونک ها و سازه های اقشار ضعیف نیست زیرا مهم تر از آن باید با تغییر کاربری اراضی و ویلاسازی های اشرافی برخورد کند.

وی اجرای کامل قوانین را وظیفه و مسئولیت همگانی دانست و تاکید کرد: هر کسی و در هرجایگاهی موظف است قوانین را به طور کامل و بدور از هرگونه تفسیر اجرا کند.

ریس دستگاه قضا همچنین بر احترام به قانون از سوی تمامی افراد جامعه تاکید کرد و گفت: تغییرکاربری غیرمجاز از سوی هرکسی یا هرگروهی باشد به طور جدی با ان برخورد خواهد شد و نمایندگی قوه قضاییه در هر استان مسئولیت این مهم را بر عهده دارد.

حجت الاسلام رییسی با بیان اینکه اجرای عدالت در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی یک مسئولیت همگانی است ادامه داد: اگر مسئولی در حراست و صیانت از منافع ملی و انفال خطا کند مجازاتی مضاعف شامل او خواهد شد زیرا او به عنوان حافظ قانونی در جهت نقض ان عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: اولویت دستگاه قضا برخورد با ویلاسازی های اشرافی است

رییس قوه قضاییه: اولویت دستگاه قضا برخورد با ویلاسازی های اشرافی است