مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-14ورزشي

سپاهان شانس قهرمانی دارد


مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص اخراج حمودی از بم و نظر کارشناس داوری در ارتباط با تمارض فاطمه عادلی بازیکن سپاهان گفت: داور در نزدیکی صحنه بود و فیلم ارسالی که کارشناس داوری با استناد به آن کارشناسی می کنند، - ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص اخراج حمودی از بم و نظر کارشناس داوری در ارتباط با تمارض فاطمه عادلی بازیکن سپاهان گفت: داور در نزدیکی صحنه بود و فیلم ارسالی که کارشناس داوری با استناد به آن کارشناسی می کنند، زاویه خطا را کامل نشان نمی دهد.

رضوان رضایی در گفت و گو با ایسنا در خصوص صحبت های علی خسروی، یکی از کارشناسان داوری که در یکی از کانال های پرطرفدار فوتبال بانوان اشاره کرده فاطمه عادلی ، بازیکن این تیم با تمارض موجب اشتباه داور و اخراج بازیکن شهرداری بم شده است، اظهار کرد: همه شدت خطا را دیدند.

عادلی بازیکنی نیست که چنین اخلاقی داشته باشد، البته تمام بازیکنان درست و با اخلاق بازی می کنند، اما در این صحنه داور در نزدیکی صحنه بود.

وی ادامه داد: بازیکن ما قبل از این صحنه شاید خطایی انجام داده باشد که موجب سرنگونی حمودی شده اما بعد از آن، بازیکن شهرداری بم به شدت موهای فاطمه عادلی را کشید و موهای وی بعد از زدن سوت در دستان حمودی قرار داشت؛ ضمن اینکه با آرنج نیز ضربه ای به بازیکن ما وارد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان شانس قهرمانی دارد

سپاهان شانس قهرمانی دارد