مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-14سياسي

4 عضو شورای فعلی برای انتخابات ثبت نام کردند/ یگانه برای انتخابات استعفا نداده است


آنطور که اطلاع دارم دو نفر از اعضای شورای فعلی ثبت نام خود را قطعی کرده اند و دو نفر نیز در فرآیند ثبت نام هستند و شهردار نیز در انتخابات ثبت ‎نام نکرده است، - عباس راشاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برنامه ‎ریزی شهرداری برای ایام نوروز تغییری نکرده و طبق تقویم تهیه شده، فعالیت ها ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تعطیلات نوروزی تاثیری در روند اجرای پروژه های عمرانی نخواهد داشت، اضافه کرد: با توجه به زمان بندی تعیین شده پروژه ها در این ایام هم فعال خواهد بود.

وی تصریح کرد: برنامه های فرهنگی شهرداری نیز طبق برنامه اجرایی خواهد شد و تلاش می شود با توجه به شرایط کرونا یی از ظرفیت فضای مجازی نیز در اجرای برنامه‎ ها استفاده شود.

راشاد همچنین درباره انتخابات شورای شهر نیز گفت: آنطور که اطلاع دارم دو نفر از اعضای شورای فعلی ثبت نام خود را قطعی کرده اند و دو نفر نیز در فرآیند ثبت نام هستند.

وی درباره ثبت نام شهردار زنجان و استعفای وی به خاطر انتخابات نیز گفت: این موضوع صحت ندارد، چون اگر یگانه قصد شرکت در انتخابات را داشت، باید قبل از این فرآیند استعفا می داد.

گفتنی است، کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا باید پیش از ثبت نام استعفا داده و به هیچ عنوان در آن سمت شاغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 عضو شورای فعلی برای انتخابات ثبت نام کردند/ یگانه برای انتخابات استعفا نداده است

4 عضو شورای فعلی برای انتخابات ثبت نام کردند/ یگانه برای انتخابات استعفا نداده است