مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-14سياسي

اجرای طرح های عمرانی نباید حیات باغستان سنتی را به مخاطره بیاندازد


در صورتی که پروژه ها و اقدامات عمرانی در سطح شهر قزوین انجام شود، نباید منافاتی با حقوق باغداران داشته باشد و حیات باغستان را به مخاطره بیاندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد قاسمی دادستان قزوین، در همایش بزرگداشت هفته منابع طبیعی که توسط باغداران در محل باغستان سنتی قزوین برگزار شد، گفت: مسائل و مشکلات باغستان سنتی چندین سال است که از سوی باغداران و سازمان های مردم نهاد پیگیری می شود و تاکنون نشست ها و مصوبات مختلفی در راستای احیاء و حفاظت از آن برگزار شده، اما همچنان حیات باغستان در مخاطره است و این موضوع جای نگرانی دارد.

وی افزود: دادستانی قزوین قبل از گزارش مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری به موضوع باغستان سنتی ورود کرده و همزمان مکاتباتی از سوی معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور واصل شده است، که بر همین اساس و به دستور رییس کل دادگستری استان، در ذیل شورای حفظ حقوق بیت المال، کارگروه صیانت از باغستان سنتی قزوین تشکیل شده است.

دادستان قزوین در ادامه بیان داشت: جلسات کارگروه مربوطه با حضور نمایندگان باغداران، سمن ها و مدیران دستگاه های متولی برگزار می شود و چنانچه دستگاه های دخیل در انجام وظایف خود ترک فعل کرده باشند، قطعاً در این کارگروه مطالبه گری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های عمرانی نباید حیات باغستان سنتی را به مخاطره بیاندازد

اجرای طرح های عمرانی نباید حیات باغستان سنتی را به مخاطره بیاندازد