مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-14سياسي

54 نفر برای انتخابات شورای شهرهای شهرستان کاشان ثبت نام کرده اند


دبیر ستاد انتخابات شهرستان کاشان گفت: تا پایان چهارمین روز ثبت نام انتخابات شورای اسلامی در شهرهای شهرستان کاشان، 54 داوطلب ثبت نام کرده اند که 27 نفر به صورت حضوری و 27 نفر نیز به صورت غیرحضوری بوده است.

- ایسنا/اصفهان دبیر ستاد انتخابات شهرستان کاشان گفت: تا پایان چهارمین روز ثبت نام انتخابات شورای اسلامی در شهرهای شهرستان کاشان، 54 داوطلب ثبت نام کرده اند که 27 نفر به صورت حضوری و 27 نفر نیز به صورت غیرحضوری بوده است.

علیرضا قطبی، اظهار کرد: از مجموع 54 داوطلب ثبت نام شده در چهار روز نخست، نام نویسی 46 نفر از این افراد قطعی و پیامک برای آن ها ارسال شده است، که از این تعداد دو نفر خانم و 44 نفر نیز آقا هستند.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان کاشان افزود: تاکنون ثبت نام دو داوطلب برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر جوشقان قالی، پنج نفر برای شهر کامو و چوگان، 10 نفر برای شهر قمصر، شش نفر برای شهر نیاسر و یک نفر برای شهر برزک قطعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، وی تصریح کرد: در این مدت هیچ داوطلبی برای انتخابات شورای اسلامی شهر مشکات ثبت نام نکرده است و برای شهر کاشان نیز تا امروز 22 داوطلب ثبت نام قطعی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 نفر برای انتخابات شورای شهرهای شهرستان کاشان ثبت نام کرده اند

54 نفر برای انتخابات شورای شهرهای شهرستان کاشان ثبت نام کرده اند