مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-14حوادث

هلال احمر خراسان شمالی به 744 نفر گرفتار کولاک امدادرسانی کرد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از فعالیت 39 تیم امدادی در استان خبر داد و گفت: هلال احمر به 744 نفر از شهروندان گرفتار در برف و کولاک روزهای گذشته خراسان شمالی خدمت رسانی کرد.

- ابوالفضل محبان در گفتگو با مهر به فعالیت جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در برف و کولاک روزهای گذشته اشاره داشت و اظهار کرد: بیش از 186 نفر از امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر استان در قالب 39 تیم با حضور در حوادث مختلف بعد از ساعت ها تلاش توانستند به 744 نفر از هم وطنانمان در گردنه امین الله و اسدلی، راز به باغلق، شیروان به تکمران و فاروج به مایوان امداد رسانی کرده و 103 نفر را نیز اسکان و تغذیه اضطراری دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: عملیات امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف توسط بیش از 186 نفر از پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر و 35 خودروی کمکدار و آمبولانس مدیریت شد و 250 کنسرو و 390 بسته غذایی 24 ساعته اضطراری بین افراد گرفتار در برف و کولاک توزیع شد.

وی در ادامه به برخی از اقدامات شاخص هلال احمر اشاره کرد و افزود: آب گرفتگی برخی از منازل روستای چهاربرج اسفراین توسط اعضای خانه هلال روستای چهاربرج نیز انجام شد و حادثه دیدگان امدادرسانی شدند؛ همچنین مادر باردار به دلیل صعب العبور بودن مسیر توسط تیم های امداد و نجات جاده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر خراسان شمالی به 744 نفر گرفتار کولاک امدادرسانی کرد

هلال احمر خراسان شمالی به 744 نفر گرفتار کولاک امدادرسانی کرد