مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-14اقتصادي

هزینه رفت و آمد ماشینی قشموندان به جزیره کاهش یافت


فرماندار قشم از کاهش هزینه حمل و نقل خودرو در مسیر بنادر پهل و لافت قشم برای شهروندان و بومیان جزیره از 550 هزار ریال به 320 هزار ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری در گفت و گویی رسانه ای از کاهش هزینه حمل و نقل خودرو در  مسیر بنادر پهل و لافت قشم برای شهروندان و بومیان جزیره از 550 هزار ریال به 320 هزار ریال خبر داد.

وی افزود: با توجه به افزایش نرخ کرایه حمل خودروهای عبوری در این بنادر در نهم بهمن 1399، برای جلوگیری از افزایش هزینه خانوار ساکنان جزیره قشم پیگیری های فراوانی صورت گرفت که به تصمیم فوق منجر شد.

فرماندار قشم تصریح کرد: قشموندان با ثبت کد ملی در سامانه کارت شهروندی قشم و ارایه کد ملی در این اسکله ها می توانند به مانند قبل با هزینه 320 هزار ریالی تردد کنند.

نصری ادامه داد: بومیان این جزیره نیز با ارایه کد ملی شامل این تخفیف می شوند و نیازی به ثبت نام در سامانه ندارند.

وی با بیان اینکه افزایش هزینه های تردد برای ساکنان قشم منطقی نیست، تاکید کرد: این مصوبه در تاریخ 28 بهمن ماه 1399 تنظیم و برای اجرا به سازمان بنادر و کشتیرانی ابلاغ و لازم الاجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پنجم بهمن ماه امسال نرخ کرایه حمل خودرو در اسکله لافت و پهل برای مسافران و شهروندان افزایش یافته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه رفت و آمد ماشینی قشموندان به جزیره کاهش یافت

هزینه رفت و آمد ماشینی قشموندان به جزیره کاهش یافت