مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 05:152021-03-14اقتصادي

کمک 1.2 میلیارد تومانی البرزی ها در طرح اکرام


حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین البرزی از ابتدای اسفند ماه تا کنون مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود عیدی دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر 35 هزار حامی حمایت 4600 فرزند معنوی را بر عهده دارند گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای اسفند ماه تا کنون مبلغ مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود عیدی دادند.

وی بابیان اینکه حامیان می توانند کمک های خود را به طور مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز نمایند گفت: این امکان از طریق کلیه کارت های عضو شتاب برای حامیان جهت واریز به حساب ایتام و محسنین مهیا شده است.

محمدی فرد با تأکید بر اینکه با اجرای پویش ایران مهربان امیدواریم هیچ یتیمی بدون حامی نباشد، اضافه کرد: حامی نیکوکار البرزی مبلغ 100 میلیون تومان به صورت عیدی به حساب 400 فرزند یتیم و محسنین نیازمند جدیدالورود کمیته امداد واریز کرد.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه های محرومیت زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش ازپیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 1.2 میلیارد تومانی البرزی ها در طرح اکرام

کمک 1.2 میلیارد تومانی البرزی ها در طرح اکرام