مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 21:002021-03-13اقتصادي

پرداخت مطالبات کارگران 2 شرکت تولیدی در سوادکوه


فرماندار سوادکوه از پرداخت مطالبات سه ماهه کارگران 2 شرکت تولیدی در سوادکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از ) اما بعد از گذشت چند روز فرماندار سوادکوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از پرداخت مطالبات سه ماهه کارگران 2 شرکت تولیدی در سوادکوه خبر داد و گفت: مطالبات سه ماهه شرکت های سبزنگار و گل سفید مستقر در شهرک صنعتی شورمست سوادکوه روز شنبه 23 اسفندماه پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کلنگ احداث کارخانه سبزنگار و گل سفید البرز با چند سوله بزرگ در شهرک صنعتی شورمست سوادکوه در سال 1383 بر زمین زده شد و در سال 1392 با هدف روغن کشی از دانه های روغنی و تصفیه و بسته بندی انواع روغن ها به بهره برداری رسید.

تا اواخر سال 1388 وضعیت خوبی را در کارخانه شاهد بودیم که با ورود مدیریت جدید و حضور یک مدعی خریدار کارخانه وضعیت دگرگون شد و دو پرونده عرضه خارج از شبکه کنجاله سویای این کارخانه در دادگاه انقلاب استان با عنوان اخلال در نظام اقتصادی در حال بررسی است و بدهکاری 70 میلیارد تومانی به بانک و مطالبات یک میلیارد و 800 میلیون تومانی کارگران در سال 1399 خروجی مدیریت نامناسب و سواستفاده های احتمالی بود.

تلاش و پیگیری فرماندار سوادکوه برای پرداخت بخش مهمی از مطالبات کارگری در آستانه سال نو، اقدامی ارزشمند و شایسته درخور است و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات کارگران 2 شرکت تولیدی در سوادکوه

پرداخت مطالبات کارگران 2 شرکت تولیدی در سوادکوه