مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 20:102021-03-13سياسي

محور سند آمایش سرزمینی گیلان سبزآبی است


استاندار گیلان، محور سند آمایش سرزمینی گیلان را سبزآبی عنوان کرد و گفت: از طریق توسعه صنایع پاک می توانیم شاهد تحرک بیشتری در استان به ویژه در شهرک های صنعتی و توسعه اشتغال باشیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، محور سند آمایش سرزمینی گیلان را سبزآبی عنوان کرد و گفت: از طریق توسعه صنایع پاک می توانیم شاهد تحرک بیشتری در استان به ویژه در شهرک های صنعتی و توسعه اشتغال باشیم.

ارسلان زارع در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان برگزار شد، با بیان اینکه به واسطه امنیت و آرامش اجتماعی ناشی از همدلی، همکاری و وحدت موجود میان خادمان به ملت در دستگاه های اجرایی، قضایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اقدامات مهمی در استان به ثمر نشست؛ افزود: طرح های بزرگ و مهم دیگری نیز در حوزه های عمرانی، اقتصادی، اشتغال و در راستای توسعه در حال اجراست.

وی با اشاره به افتتاحیه های صورت گرفته طی هفته های گذشته و نیز روزهای پیش رو تا پایان سال جاری در گیلان توسط رییس جمهوری و وزیران گفت: در نخستین ماه های سال آینده نیز پروژه های مختلفی در حوزه عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی با همت و تلاش خدمتگزاران به مردم در بخش های مختلف دولتی، خصوصی و تعاونی تکمیل و به بهره برداری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور سند آمایش سرزمینی گیلان سبزآبی است

محور سند آمایش سرزمینی گیلان سبزآبی است