مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 14:352021-03-13سياسي

رده های بسیج اصناف برای مبارزه با فساد اقتصادی وارد عمل شده اند


مسئول بسیج اصناف استان قم با بیان اینکه رده های بسیج اصناف در تلاش برای کاهش رنج و درد مردم در ایام پایان سال هستند، گفت: آنها برای کنترل قیمت و مبارزه با فساد اقتصادی وارد عمل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر کنترل قیمت ها و مقابله با گرانی وارد عمل شوند، گفت: عزم جدی بسیج اصناف در کمک به توزیع عادلانه کالاهای اساسی و نظارت بر بازار می باشد.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم افزود: سازمان بسیج اصناف استان قم با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله با گرانی و رفع کمبود اقلام اساسی در ایام پایان سال، دو مأموریت را در دستور کار خود قرار داده ایم، که نخست تشکیل شبکه کاسبان امین جهت توزیع عادلانه کالاهای اساسی و سپس بحث نظارت بر قیمت و عرضه کالاهای اساسی با استفاده از ظرفیت بسیجیان با عنوان بازرسان افتخاری بسیج است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بسیج اصناف با همکاری بسیجیان معتمد خویش اقدام به تشکیل شبکه ای به نام شبکه کاسبان امین کرده است، ادامه داد: این شبکه وظیفه توزیع عادلانه کلاهای اساسی در ایام پایانی سال تا پایان ماه مبارک رمضان را به عهده دارد که باید در جهت رضایتمندی مردم شریف استان کالاها را به بهترین نحو و به صورت عادلانه میان کسبه تقسیم و در نهایت به مردم عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رده های بسیج اصناف برای مبارزه با فساد اقتصادی وارد عمل شده اند

رده های بسیج اصناف برای مبارزه با فساد اقتصادی وارد عمل شده اند