مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-13اقتصادي

کالاهای اساسی در بازار چالدران توزیع می شود


کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در آستانه شب عید در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در آستانه شب عید در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

حسن محمد زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در انبارهای شهرستان ذخیره سازی شده است و مردم نگران نباشند، افزود: بزودی مراحل توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان در فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های تعاون روستایی و مباشرین آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی کالاهای اساسی به قیمت تعاونی و با نظارت کامل بازرسین اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت شهرستان توزیع خواهند شد، افزود: اقلام مورد نیاز مردم در آستانه سال جدید در قالب 19/5 تن پرتغال، 10 تن سیب، 15 تن برنج هندی، 20 تن برنج تایلندی، 7/5 تن مرغ منجمد،2 تن گوشت گرم منجمد ،35 تن روغن برای مصارف خانگی و صنوف و44 تن شکر در قالب بسته های یک کیلو گرمی تهیه شده است.

فرماندار چالدران تاکید کرد: تیم های ستاد تنظیم بازار در سطح شهرستان به صورت منظم گشت زنی و بازرسی های لازم را در خصوص قیمت فروش و نحوه عرضه کالاها را انجام خواهند داد و شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی می توانند به سامانه 124 تماس حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای اساسی در بازار چالدران توزیع می شود

کالاهای اساسی در بازار چالدران توزیع می شود