مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-13سياسي

نیکزاد: از همراه اول بابت بلندی افق دیدش تشکر ویژه می کنم


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم افتتاح سایت 5G باغ کتاب تهران، از افق دید بلند همراه اول برای توسعه ارتباطات تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین افتتاح چهارمین سایت 5G همراه اول صبح امروز شنبه 23 اسفند 1399 در مجموعه باغ کتاب تهران با حضور علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، مهدی اخوان بهابادی مدیر عامل همراه اول، جلالی مدیرعامل باغ کتاب تهران، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و جمعی از اصحاب رسانه و مدیران حوزه ارتباطات کشور برگزار شد.

سرمایه گذاری 11 هزار میلیارد ریالی همراه اول برای تأمین 13 هزار آنتن بومی اخوان بهابادی در این مراسم ضمن خیرمقدم به نایب رییس مجلس با بیان اینکه همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور است، اظهار کرد: امروز 100 میلیون سیم کارت دست مردم شریف کشورمان داریم و نخستین اپراتوری هستیم که در HLR به این رکورد رسیدیم؛ این تعداد سیم کارت که از تعداد جمعیت کشور نیز بیشتر است، به غیر از گوشی مشترکان بعضاً در دستگاه های مختلف استفاده و بکار گرفته می شود.

مدیرعامل همراه اول در ادامه گفت: پیش بینی می شود همپای توسعه اینترنت اشیا، در سالهای آینده تعداد اشیای متصل به شبکه بسیار بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: از همراه اول بابت بلندی افق دیدش تشکر ویژه می کنم

نیکزاد: از همراه اول بابت بلندی افق دیدش تشکر ویژه می کنم