مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-13اجتماعي

مسیرهای مواصلاتی شرق استان سمنان به جز خوش ییلاق شاهرود باز شد


مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه تمام مسیرهای مواصلاتی حوزه این اداره کل باز هستند، گفت: تنها مسیر خوش ییلاق و پیچ ابر دچار کولاک شدید و مسدود است.

- امیر عمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه بارش شدید برف از شامگاه گذشته تا کنون در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان در شهرستان شاهرود و میامی به خصوص شاهرود- آزاد شهر و شاهرود- توسکستان باعث مشکلاتی از جمله لغزندگی و کاهش دید شد، تاکید کرد: از ابتدای بامداد شنبه به دلیل این حجم بارش ها دستور انسداد داده شد تا از ورود بیشتر مردم به محور و گرفتاری در برف و کولاک جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه شش نفر از سمت خوش ییلاق در لحظات آخر با اینکه شرایط بسیار وخیمی داشتند، نجات و در راهدارخانه اسکان داده شدند، تاکید کرد: خوشبختانه ماشین دیگری در مسیر باقی نماند و نیاز به امدادرسانی به دیگران احساس نشد.

مدیرکل راهداری شرق استان سمنان با بیان اینکه مسیر اصلی علی رغم اینکه بارش داشته ایم خوشبختانه باز هستند، تاکید کرد: تنها مسیر مسدود خوش ییلاق و در محدوده پیچ جنگل ابر است که به دلیل کولاک شدید عملیات بازگشایی متوقف شد که در اسرع وقت این مسیر نیز بازگشایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای مواصلاتی شرق استان سمنان به جز خوش ییلاق شاهرود باز شد

مسیرهای مواصلاتی شرق استان سمنان به جز خوش ییلاق شاهرود باز شد