مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-13ورزشي

فروغ عباسی با فدراسیون اسکی جلسه ای نداشته است


«فروغ عباسی» هنوز جلسه ای با فدراسیون در خصوص خداحافظی از تیم ملی نداشته و ما تمام قد از ورزشکاران ملی حمایت می کنیم زیرا انها سرمایه های کشور هستند.

- شیراز - رییس فدراسیون اسکی کشور گفت: فروغ عباسی هنوز جلسه ای با فدراسیون در خصوص خداحافظی از تیم ملی نداشته و ما تمام قد از ورزشکاران ملی حمایت می کنیم زیرا انها سرمایه های کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس نظریان با اشاره به خداحافظی فروغ عباسی از ورزش اسکی و تیم ملی گفت: خانم عباسی در فضای مجازی یک متن را منتشر کرده و این دلیلی بر خداحافظی نیست.

وی ادامه داد: باید شرایط او را بررسی کنیم، شاید احساسی تصمیم گرفته و هنوز جلسه ای با ما نداشته است او در بخش اسکی زنان یکی از بهترین ها بشمار می رود و ما برای حفظ سرمایه های اسکی به راحتی ورزشکاران را از دست نخواهیم داد.

رییس فدراسیون اسکی کشور یادآور شد: شاید تصمیم وی به خاطر فشار تمرینات و فعالیت هایی بود که به صورت فشرده در یک سال گذشته انجام داده است.

نظریان افزود: ورزشکاران با سرمایه ملی و فدراسیون تربیت شده و خانواده اسکی نیز با آنان همراه و همدل بوده لذا انتظار می رود آنان نیز در زمان تصمیمات خود فدراسیون را در جریان بگذراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروغ عباسی با فدراسیون اسکی جلسه ای نداشته است

فروغ عباسی با فدراسیون اسکی جلسه ای نداشته است