مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-13اجتماعي

اسکان 8 نفر در مراکز اسکان موقت هلال احمر نهاوند


رییس جمعیت هلال احمر نهاوند از اسکان هشت نفر در مراکز اسکان موقت هلال احمر خبر داد.

- علی کیانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: شب گذشته به دلیل بارش برف و کولاک در گردنه گرین نهاوند هشت نفر از مسافران که قادر به عبور از این مسیر نبودند از سوی جمعیت هلال احمر نهاوند در پایگاه اسکان موقت روستای قلعه قباد این شهرستان اسکان داده شدند.

وی افزود: همچنین با توجه به بارش برف و کوهستانی بودن این منطقه تعدادی از وسایل نقلیه هنگام تردد با مشکل مواجه شده بودند که با حضور امدادگران ما 14 وسیله نقلیه با مسافران امدادرسانی شده و به مسیر خود ادامه خود ادامه دادند.

رییس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: با توجه به اینکه گردنه گاماسیاب یکی از مناطق صعب العبور شهرستان نهاوند است که در روزهای بارش برف و کولاک تردد از آن بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست به همین دلیل همواره به رانندگان در خصوص ترددهای غیر ضروری هشدار داده ایم اما متاسفانه در این زمینه کمتر به توصیه ها توجه می شود و همین مساله برای آنها مخاطراتی را به دنبال دارد.

وی گفت: البته امدادگران ما در در فصل زمستان به ویژه در روزهایی که بارش برف وجود دارد در پایگاه های موقت جاده ای در کنار نیروهای راهداری شهرستان در آماده باش به سر می برند و کار امدادرسانی را در این مسیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 8 نفر در مراکز اسکان موقت هلال احمر نهاوند

اسکان 8 نفر در مراکز اسکان موقت هلال احمر نهاوند