مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-13سياسي

بررسی پلتفرم آموزش مجازی «مهارت»/ مشاهده فقر مهارتی در دانش آموزان


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه سال 1400 باید سالی باشد که آموزش های مجازی در سازمان را تقویت کنیم، گفت: مهارت آموزی و طرح هر دانش آموز یک مهارت اقدام بسیار خوبی است و همه باید کمک کنیم این طرح به سامان برسد چراکه در بین دانش آموزان و .

- بررسی پلتفرم آموزش مجازی مهارت / مشاهده فقر مهارتی در دانش آموزان رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه سال 1400 باید سالی باشد که آموزش های مجازی در سازمان را تقویت کنیم، گفت: مهارت آموزی و طرح هر دانش آموز یک مهارت اقدام بسیار خوبی است و همه باید کمک کنیم این طرح به سامان برسد چراکه در بین دانش آموزان و دانشجویان فقر مهارتی می بینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست شورای سیاست گذاری فضای مجازی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به منظور بررسی راهکارهای نوین آموزشی، روزآمدسازی و بررسی شیوه های مختلف برگزار شد.

در ابتدای این نشست محسن باهو - مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات رییس سازمان - گزارشی در خصوص کیفیت خدمات الکترونیک، درگاه ها و پرتال های دستگاه های اجرایی کشور در سال 1399 ارائه کرد.

وی در این گزارش ضمن بیان نقاط ضعف و قوت امتیازگیری سازمان در شاخصه های ارزیابی صورت گرفته، به ارتقای رتبه سازمان پژوهش نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال قبل در بین 105 دستگاه رتبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پلتفرم آموزش مجازی «مهارت»/ مشاهده فقر مهارتی در دانش آموزان

بررسی پلتفرم آموزش مجازی «مهارت»/ مشاهده فقر مهارتی در دانش آموزان