مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-13سياسي

درخواست آخوندی از حناچی: شهرداری نواحی را به شوراهای محل واگذار کنید


عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در یادداشتی با عنوان «شهرداری محله مینابی را به شورای محل واگذار کنید»، از مدیریت شهری تهران خواست که مرز شهرداری های ناحیه ها را با محله ها منطبق کرده و شهرداری ناحیه ها را به شوراهای محل تحویل دهند.

- عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در یادداشتی با عنوان شهرداری محله مینابی را به شورای محل واگذار کنید ، از مدیریت شهری تهران خواست که مرز شهرداری های ناحیه ها را با محله ها منطبق کرده و شهرداری ناحیه ها را به شوراهای محل تحویل دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس آخوندی در این یادداشت نوشت: در بازدید از محله مینابی در جنوب شرقی تهران در 1399/12/13 به همراه سرکار خانم دکتر نژاد بهرام بیشتر به ضرورت واگذاری اختیار شهرداری ناحیه به شورای محل ایمان آوردم.

بار دیگر از آقای دکتر حناچی و شورای شهر تهران می خواهم که در تقسیم بندی ناحیه های شهری و انطباق آن ها با محدوه های محله ها هر چه سریعتر اقدام کنند.

در این بازدید بود که به عمق فاجعه ای که شهرداری تهران در هنگام مدیریت جهادی شهردار اسبق تهران برای مردم این محل آفریده بود پی بردم، ایشان با همان ایده بکوبیم و بسازیم، پیش از این وارد این منطقه شده بود و با تصور این که این خانه ها در دهه های 40 و 50 به صورت تصرفی ساخته شده اند، کم ارزشند و زیبا نیستند، تصمیم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آخوندی از حناچی: شهرداری نواحی را به شوراهای محل واگذار کنید

درخواست آخوندی از حناچی: شهرداری نواحی را به شوراهای محل واگذار کنید