مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-13اجتماعي

اینجا قلب ایران؛ بحرانِ بوران+ فیلم و عکس


بحران برف و بوران در جاده های استان سمنان از شب گذشته مسافران زیادی را درگیر خود کرده است و هنوز هم تعدادی در جاده ها مانده اند؛ مسؤولان در عین حال می گویند «فعلاً وارد محورهای برف گیر نشوید»! - از شب گذشته، نیروهای امدادی وارد میدان شده اند و تلاش شد تا مسافری در راه، آسیب نبیند؛ گرچه تصاویر ارسالی برخی مخاطبان فارس، از تداوم بحران در جاده های استان سمنان در پی بارش برف و کولاک شب گذشته تاکنون حکایت دارد.

برف و کولاک شب گذشته ابتدا محورهای شمالی استان سمنان به سمت استان های تهران و مازندران را درگیر خود کرد و سپس به محور شریانی تهران- مشهد هم کشیده شد.

مسؤولان از مردم خواسته اند تا فعلاً وارد محورهای مواصلاتی به خصوص جاده های مناطق برف گیر نشوند؛ اما وضع جاده ها هم اکنون در قلب ایران چگونه است؟ برخی خودروها دچار یخ زدگی تایرها و گرفتاری در برف شده اند مناطق شمالی؛ گرفتار بوران زمستانی عبدالرضا میقانی، فرماندار شهرستان مهدی شهر در شمال استان سمنان بامداد امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مهدی شهر اظهار کرد: بارش برف، محور مهدی شهر به کیاسر را مسدود کرد؛ بارش ها سبب بسته شدن حوزه شهمیرزاد به فولادمحله شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا قلب ایران؛ بحرانِ بوران+ فیلم و عکس

اینجا قلب ایران؛ بحرانِ بوران+ فیلم و عکس