مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 03:452021-03-13حوادث

تصادف زنجیره ای اتوبان ابهر به تاکستان 3 فوتی و 64 مصدوم برجای گذاشت


اصغر جعفری روحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امروز به دلیل کولاک شدید در محورها چندین خودرو با یکدیگر برخورد کردند که این تصادف زنجیره ای چند کشته و مجروح برجای گذاشت.

وی با اشاره به اینکه حادثه تصادف در اتوبان ابهر به تاکستان رخ داد، گفت: در پی وقوع این حادثه نیروهای اورژانس از بهارستان، غزال، صایین قلعه، کد هلال احمر قزوین، کد شماره 2 ابهر، هیدج و همچنین آمبولانس خصوصی آوای سلامت به محل اعزام شدند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه کد غزال انتقال 12 مصدوم سرپایی طی دو مرحله به پایگاه قره باغ تاکستان، کد بهارستان انتقال یک نفر به بیمارستان الغدیر، کد صایین قلعه انتقال سه نفر به بیمارستان بوعلی، آمبولانس خصوصی آوای سلامت نیز انتقال چهار نفر به الغدیر را انجام دادند، گفت: همچنین کد هیدج انتقال یک نفر به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان و کد شماره 2 ابهر انتقال هفت نفر به الغدیر را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه کد هلال احمر قزوین نیز انتقال 6 نفر به بیمارستان شفا و تامین اجتماعی تاکستان را انجام داده است، گفت: همچنین کدهای ضیا آباد و تاکستان نیز انتقال 21 نفر به بیمارستان شفا و تامین اجتماعی تاکستان را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زنجیره ای اتوبان ابهر به تاکستان 3 فوتی و 64 مصدوم برجای گذاشت

تصادف زنجیره ای اتوبان ابهر به تاکستان 3 فوتی و 64 مصدوم برجای گذاشت