مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 20:252021-03-12سياسي

نام نویسی 37 داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر در گرگان


تا پایان سومین روز نام نویسی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در حوزه های انتخابیه گرگان، سرخنکلاته، جلین و قرق، - ایسنا/گلستان فرماندار گرگان گفت: تا پایان سومین روز نام نویسی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در حوزه های انتخابیه گرگان، سرخنکلاته، جلین و قرق، 37 نفر اقدام به ثبت نام کردند.

محمد حمیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سومین روز از ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات شورای اسلامی شهر، تعداد 12 نفر در حوزه های انتخابیه گرگان، قرق، جلین و سرخنکلاته نام نویسی کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 37 نفر از در این شهرستان اقدام به ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد 31 نفر آقا و 6 نفر خانم هستند و تقریباً نیمی از آنان به صورت الکترونیکی ثبت نام کرده اند.

فرماندار گرگان از کاندیدایی که قصد ثبت نام در این دوره از انتخابات را دارند خواست با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تا حد امکان از روش های غیرحضوری اعلام شده برای نام نویسی اقدام کنند.

حمیدی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان تا روز سه شنبه 26 اسفند ادامه خواهد داشت، گفت: داوطلبان فرآیند ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 37 داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر در گرگان

نام نویسی 37 داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر در گرگان