مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 17:202021-03-12سياسي

درخواست مولاوردی از شورای نگهبان در خصوص واژه رجل سیاسی


شهیندخت مولاوردی دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان گفت: شورای نگهبان واژه رجل سیاسی را مورد تفسیر قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان، بانوان ایرانی را به مشارکت گسترده و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 فراخواند و از شورای نگهبان خواست واژه رجل سیاسی را مورد تفسیر قرار دهد.

شهیندخت مولاوردی امروز - جمعه - در دومین کنگره جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان افزود: سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی تحت تاثیر عوامل مختلف به سطح نازلی رسیده و بی تفاوتی، بی انگیزی و ناامیدی بخشی از مردم از اثربخشی رای و نهادهای انتخابی در تعیین سرنوشت شان مسوولیت احزاب را مضاعف می کند.

وی یادآور شد: تحریم ها، ترورها، جنگ اقتصادی به ویژه در سه سال اخیر و ناکارامدی ها، جامعه را با بحران روبه رو ساخته است که موجب تشدید شکاف ها، گسست اجتماعی و تبعض جنسیتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مطابق اصل 56 قانون اساسی، هیچ کسی نمی تواند حق سرنوشت را افراد سلب کند و به همین خاطر، جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها می شود.

دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان با تاکید بر درک واقع بیانیه از دوران پساترامپ و اغتنام از این فرصت و پرهیز از فرصت سوزی ابراز داشت: با پافشاری بر طرح هایی که موجب کاهش مشارکت مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مولاوردی از شورای نگهبان در خصوص واژه رجل سیاسی

درخواست مولاوردی از شورای نگهبان در خصوص واژه رجل سیاسی