مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-12سياسي

آنهایی که در خود تدبیر و صلاحیت سراغ دارند در انتخابات شوراها ثبت نام کنند


توصیه می کنم به شهروندان مینابی کسانی که توانایی انجام این کار دارند، ثبت نام کنند و کسانی که صلاحیت اداره خانه خود ندارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ها را یادآوری کند که راه درست را انتخاب کنیم و انسانها را ازقیدوبندها آزادکند و آداب دروغین و غل و زنجیرهارا بردارد و انسانها بنده خدا شوند تا عدالت اجتماعی در جامعه حاکم شود و حقوق مردم داده شود.

خطیب جمعه میناب گفت: پیامبرآمده است تا فضائل اخلاقی را به کمال برساند و اصل مهم توحید را ترویج کند و مردم را از طاغوت دوری دهد.

ابراهیمی افزود: به رزیم صهیونیستی اعلام می کنیم که اقتدار دوران سلیمان و داود را به گور خواهید برد و نه تنها خواب شما تعبیر نخواهد شد بلکه در قرن چهاردهم قرن بدون رژیم صهیونیستی خواهد بود.

امام جمعه میناب به 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و از مدیر و کارکنان بنیاشهید قدردانی کرد و افزود: روزبزرگداشت شهدا یعنی بزرگداشت همه فضائل اخلاقی، ایثار، شهادت، شجاعت و از خودگذشتگی است و روزبزرگداشت شهدا یعنی بزرگداشت همه خوبی هاست.

ابراهیمی به انتخابات 1400 نیز اشاره کرد و گفت: توصیه می کنم به شهروندان مینابی کسانی که توانایی انجام این کار دارند، ثبت نام کنند و کسانی که صلاحیت اداره خانه خود ندارند، ثبت نام نکنند و مردم و خودشان را دچار مشکل نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنهایی که در خود تدبیر و صلاحیت سراغ دارند در انتخابات شوراها ثبت نام کنند

آنهایی که در خود تدبیر و صلاحیت سراغ دارند در انتخابات شوراها ثبت نام کنند