مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-12سياسي

گیلان با فقر مدیریتی مواجه است/ به دنبال سیاه نمایی وضعیت نیستیم


امام جمعه رشت با اشاره به وجود فقر مدیریتی در این استان، گفت: به دنبال سیاه نمایی وضعیت گیلان نیستیم اما متاسفانه در این سال ها بیشتر به موضوعات روبنایی توجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نمازجمعه این هفته رشت با اشاره به اینکه 22 اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید در سال 58 و به عنوان روز شهدا نامگذاری شده است، اظهار کرد: اقتدار و عزت انقلاب و نظام اسلامی مدیون و مرهون خون شهدا است.

وی با تأکید بر اینکه احترام به خانواده های شهدا وظیفه همگان اعم از مسئولان و مردم است، افزود: خانواده ها شهدا با از خودگذشتگی و تقدیم عزیزان خود در را انقلاب و اسلام نمونه ای از اسوه های صبر و مقاومت هستند.

امام جمعه رشت در ادامه به فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد مبارک در این ماه اشاره کرد و گفت: روزهای پایانی امسال مزین به اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع) است.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا سبب شده تا در یک سال گذشته توفیق زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) را نداشته باشیم، اضافه کرد: امیدواریم با ریشه کن شدن این ویروس منحوس بار دیگر بتوانیم حرم های مطهر در عراق را زیارت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان با فقر مدیریتی مواجه است/ به دنبال سیاه نمایی وضعیت نیستیم

گیلان با فقر مدیریتی مواجه است/ به دنبال سیاه نمایی وضعیت نیستیم