مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-12سياسي

شورا محل تسویه حساب سیاسی نیست


امام جمعه کامفیروز تاکید کرد که شوراها باید محلی برای اتخاذ تصمیمات توسعه ای و فراهم کردن زمینه آبادانی باشد نه تسویه حساب سیاسی و باندبازی.

- ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز تاکید کرد که شوراها باید محلی برای اتخاذ تصمیمات توسعه ای و فراهم کردن زمینه آبادانی باشد نه تسویه حساب سیاسی و باندبازی.

حجت الاسلام تقی زاده در خطبه های نماز جمعه 22 اسفند کامفیروز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان کاندیدایی شوراها، گفت: در قانون اساسی وظایف بسیار مهمی برای این شوراها در نظر گرفته شده است.

او خاطرنشان کرد که اگر طی 22 سال عمر شوراها در ایران، به همه این وظایف دقیقا عمل شده بود، امروز وضعیت کشور اینگونه نبود.

تقی زاده با اشاره به اینکه طبق قانون وظیفه ی نظارت بر اجرای انتخابات شوراها بر عهده ی مجلس شورای اسلامی است، گفت: اخیرا همگی در رسانه ها شاهد بودیم که به طور مستمر هر چند وقت یکبار، صدای فساد اخلاقی یا مالی یکی از اعضای شوراها یا شهردار در اقصی نقاط کشور به گوش می رسد.

وی ادامه داد: این نشان از نظارت ضعیف بر تایید صلاحیت این افراد دارد.

لذا توقع ما از مجلس انقلابی این است ک ضمن پرهیز از اعمال سلایق حزبی و شخصی، بر روند تایید صلاحیت ها نظارت دقیق داشته باشند تا با ورود افراد متعهد و متخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا محل تسویه حساب سیاسی نیست

شورا محل تسویه حساب سیاسی نیست