مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 21:102021-03-11بين الملل

مقاصد مشکوک افتتاح دانشگاه آمریکایی در عراق


دولت آمریکا با ایجاد مراکز آموزشی به سبک این کشور در عراق، به دنبال تغییر در سبک زندگی و افکار جوانان و نوجوانان این کشور و به تبع آن، تغییر در رهبران آینده عراق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس- رضا رستمی: اثرگذاری و دخالت در امور یک مملکت با گماشتن افراد و مسئولان وابسته، یکی از روش های موثر جریان و تربیت شده، یکی از موثرترین ابزارها برای تأمین منافع و رسیدن به ثروت ملت ها به حساب می آید.

سرزمین عراق یکی از نمونه های مشهودی است که هر دو روش استعمارگرانه ی مزبور در آن پیاده و عملیاتی شده است! هجده سال پس از دخالت نظامی آمریکا به بهانه ی وجود سلاح کشتار جمعی در عراق -که دروغ بودن آن بر همگان آشکار شد- اکنون شاهد تحرکات گسترده ای در جهت تربیت نیروهای عراقی برای حرکت در مسیر اهداف شیطان بزرگ هستیم.

دانشگاه آمریکایی به وسعت یک شهر در عراق افتتاح پردیس دانشگاه آمریکایی موسوم به امریکن در بغداد اگرچه با تبلیغات وسیع و فریبنده ای مثل تلاش برای بالابردن سطح آموزش عالی در عراق، همراه شده است اما واقعیت ماجرا این است که آمریکا پس از شکست در رسیدن به اهداف شوم خود از طریق حمله ی نظامی، سیاست جنگ نرم را در پیش گرفته است و این مقصد را با ابزار مختلفی، دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاصد مشکوک افتتاح دانشگاه آمریکایی در عراق

مقاصد مشکوک افتتاح دانشگاه آمریکایی در عراق