مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 16:302021-03-11سياسي

واکنش رستم قاسمی به بحث در مورد حضور احمدی نژاد در انتخابات و دکل نفتی گم شده


رستم قاسمی معاون اقتصادی سپاه قدس و وزیر پیشین نفت گفت: حضور آقای احمدی نژاد در انتخابات پیش رو به خود ایشان ارتباط دارد و من اگر تصمیم برای حضور داشته باشم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، معاون اقتصادی سپاه قدس و وزیر پیشین نفت گفت: امروز کشور نیاز به نگاه غیرجناحی و غیرسیاسی دارد و استعداد نیروها و توانمندی کشور در حد بالا است و نیازی به بیگانگان نداریم اما نمی توانیم از دنیا فاصله بگیریم و باید برای ارتباط با دنیا به دنبال ارتباطات صادراتی باشیم و همه دنیا آمریکا نیست.

معاون اقتصادی سپاه قدس و وزیر پیشین نفت گفت: جمهوری اسلامی ایران در جریان برجام تعهدات خود را مو به مو انجام داد اما عهدشکنی آمریکاییها برجام را نافرجام کرد.

سردار رستم قاسمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان مرکزی در اراک افزود: اصل و بنیان برجام نرمش قهرمانانه ای بود که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فرمودند.

وی بیان کرد: اینکه در برجام چه نوشته شد، درست بود یا غلط، تمام شده است و معاهده بین المللی برجام امضا شد اما ایران همه تعهدات خود را به صورت مو به مو انجام داد.

وزیر نفت دولت دهم ادامه داد: قبل از مذاکره بیان می شد که ایران به دنبال تنش زایی است و به همین دلیل اجازه مذاکرات داده شد و در این راستا روزها و ماه ها وقت گذاشته شد تا برجام امضا شود اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رستم قاسمی به بحث در مورد حضور احمدی نژاد در انتخابات و دکل نفتی گم شده

واکنش رستم قاسمی به بحث در مورد حضور احمدی نژاد در انتخابات و دکل نفتی گم شده