مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-11سياسي

کلنگ احداث دو آبشیرین کن جدید در قشم به زمین زده شد


در مراسمی با استاندار و نمایندگان هرمزگان، عملیات احداث دو آب شیرین کن در رمچاه و با سعیدو جزیره قشم و یک آب شیرین کن در سرخون بندرعباس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در مراسم کلنگ زنی این پروژه با اشاره به اینکه قشم بویژه غرب این جزیره با چالش جدی آب مواجه است، افزود: با طرح های در دستور کار آبرسانی، تحول بزرگی در حوزه آب قشم بوجود خواهد آمد.

وی همراهی و همکاری استاندار هرمزگان و نمایندگان است، تصریح کرد، یکی از اقدامات بزرگ و ماندگار این شرکت، احداث آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس است که بهترین و با کیفیت ترین آب را تولید و تحویل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان می دهد.

قصمی افزود: این آب شیرین کن هادر مدت زمان یک سال احداث و تحول بزرگی در حوزه آبرسانی رقم خواهد زد.

به گفته وی، این آب شیرین کن ها هر کدام به ظرفیت سه هزار متر مکعب در شبانه روز تولید خواهد داشت که می تواند بخش عمده ای از مشکلات آبی بویژه جزیره را مرتفع و مدت زمان انتظار برای دریافت آب را تا حد زیادی کاهش دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به آب شیرین کن های جزیره ادامه داد، تاسیسات این آب شیرین کن ها در روستاهای رمچاه و باسعیدو اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث دو آبشیرین کن جدید در قشم به زمین زده شد

کلنگ احداث دو آبشیرین کن جدید در قشم به زمین زده شد