مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-11اقتصادي

شنیدن تازه ترین اثر یک مهندس صدا/ من رام نخواهم شد!


«من رام نخواهم شد» عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی منتشرشده در روزهای اخیر است که با هنرمندی ارد انزابی پور و همراهی چند نوازنده شناخته شده پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

- من رام نخواهم شد عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی منتشرشده در روزهای اخیر است که با هنرمندی ارد انزابی پور و همراهی چند نوازنده شناخته شده پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آلبوم من رام نخواهم شد عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشر شده در بازار فروش محصولات موسیقایی است که با هنرمندی و ایده پردازی اُرُد انزابی پور آهنگساز، نوازنده و از مهندسان شناخته شده حوزه صدا، پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

در این آلبوم علی جعفری پویان نوازنده ویولن و نیلوفر ابراهیمی نوازنده فلوت انزاپی پور را همراهی می کنند.

ارد انزابی پور در توضیحات قطعه من رام نخواهم شد نوشته است: علی جعفری پویان در تدارک آلبوم خویش در بهار سال نود و هفت به من پیشنهاد کرد که قطعه ای به سبک و سیاق خودم با گوشه چشمی به موسیقی جز برای آلبومش بنویسم.

نخستین فکری که به ذهن من آمد این بود که این قطعه باید تمپوی پویان (نسبتاً تند، بین مدارتو و آلگرو) داشته باشد! در موسیقی رایج در ایران قطعات تصنیف تک نواز- محور، یا بیانی و اکسپرسیو هستند و یا ریتمیک با محتوای ملودیک تکرارشون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنیدن تازه ترین اثر یک مهندس صدا/ من رام نخواهم شد!

شنیدن تازه ترین اثر یک مهندس صدا/ من رام نخواهم شد!