مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-10اقتصادي

آغاز درختکاری و توسعه جنگلکاری در تفرجگاه عینالی تبریز


رییس اداره نظارت بر نگهداری و توسعه فضای سبز سازمان عون ابن علی از آغاز درختکاری و توسعه جنگلکاری این تفرجگاه همزمان با هفته منابع طبیعی خبر داد.

- رییس اداره نظارت بر نگهداری و توسعه فضای سبز سازمان عون ابن علی خبر داد آغاز درختکاری و توسعه جنگلکاری در تفرجگاه عینالی تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره نظارت بر نگهداری و توسعه فضای سبز سازمان عون ابن علی از آغاز درختکاری و توسعه جنگلکاری این تفرجگاه همزمان با هفته منابع طبیعی خبر داد.

جعفر رنجبرپور با اعلام این خبر گفت: گل های مقاوم و متناسب با شرایط کوهستانی که در گلخانه های جدید عینالی که با هدف صرفه جویی اقتصادی تولید می شود، در زمان مناسب آماده کاشت در بستر تفرجگاه خواهد بود و توسعه جنگلکاری نیز همزمان با آغاز روز درختکاری در هفته منابع طبیعی آغاز می شود.

وی افزود: از اوایل مهرماه تا کنون بذرگیری و بذرپاشی درختان لیلکی، زبان گنجشک، اقاقیا، بلوط و یاس طاووسی و قلمه گیری درختچه گز هم چنین بذر گیری گل های اطلسی، آهار، استئوسپرموم، داوودی و قلمه گیری گل های نازگوشتی، ناز صورتی، دم عقربی، روند تولید گیاهان در عینالی تبریز ادامه داشته و اکنون حدود 160 هزار گلدان آماده کاشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز درختکاری و توسعه جنگلکاری در تفرجگاه عینالی تبریز

آغاز درختکاری و توسعه جنگلکاری در تفرجگاه عینالی تبریز