مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-10حوادث

«جیب بری و سرقت گوشی تلفن همراه» شایع ترین جرم در متروی پایتخت


جیب بری و سرقت گوشی تلفن همراه شایع ترین جرایم در مترو پایتخت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سرهنگ سعید عطاالهی، رییس پلیس مترو تهران در خصوص عملکرد ماموران پلیس مترو و آمار جرایم به وقوع پیوسته در مترو ، اظهار داشت: در سال 99 در مجموع 245 مورد دستگیری سارقان در حوزه های جیب بری، سرقت گوشی تلفن همراه، زورگیری و جرم دستگیر شده یا شاکی داشتند که بعد از مراجعه به پلیس، پلیس آگاهی مترو پیگیری کرده و این افراد را دستگیر کرده است.

سرهنگ عطاالهی درباره میزان کشف مواد مخدر در مترو اعلام کرد: در بحث مواد مخدر در طول سال 99 تاکنون، بیش از 38 کیلو و 927 گرم انواع مواد مخدر را در سطح بازرسی و اجرای طرح های مختلف در مترو کشف کرده ایم.

وی با بیان اینکه متروی تهران، یک شهر زیرزمینی است که در این شهر جمعیتی حدود یک میلیون نفر تردد دارند تصریح کرد: مترو محیط فشرده ای است که مکان مناسبی برای ارتکاب جرایم به وجود آورده است، بسیاری از تبهکاران این محیط را برای ارتکاب جرم انتخاب می کنند؛واگن های پر جمعیت و ازدحام، محیط و بستری برای برخی از جرایم است.

  وی افزود: ماموران پلیس در تمام ایستگاه های مترو به طور محسوس و نامحسوس در حال نظارت هستند و این اوضاع را تحت کنترل دارند که اگر خدای نکرده مجرمی در نقطه ای از واگن ها یا ایستگاه ها خواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جیب بری و سرقت گوشی تلفن همراه» شایع ترین جرم در متروی پایتخت

«جیب بری و سرقت گوشی تلفن همراه» شایع ترین جرم در متروی پایتخت