مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-10سياسي

بررسی تمهیدات سفرهای نوروزی 1400 در شورای عالی ترافیک کشور


یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با دو دستور کار بررسی مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر خوی و بررسی تمهیدات سفرهای نوروزی 1400 امروز در وزارت کشور برگزار شد.

- از ممنوعیت انجام پروژه های عمرانی تا ایجاد استراحتگاه های موقت در جاده ها بررسی تمهیدات سفرهای نوروزی 1400 در شورای عالی ترافیک کشور یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با دو دستور کار بررسی مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر خوی و بررسی تمهیدات سفرهای نوروزی 1400 امروز در وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که به ریاست معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، پس از ارائه گزارش سرهنگ سلیمی رییس ترافیک شهری پلیس راهور و بحث و بررسی در خصوص تمهیدات لازم برای سفرهای نوروزی، محمدیان یزدی دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا و قرارگاه عملیاتی آن و همچنین تصمیمات کمیته امنیتی و انتظامی قرارگاه ستاد ملی کرونا تصریح کرد: برخی از سفرها با توجه به رنگ های مربوطه شهرها اعم از قرمز و نارنجی و زرد و آبی تعیین تکلیف می شود.

وی ادامه داد: در صورتی که سفرهای بین شهری مجاز اعلام گردد به کلیه شوراهای هماهنگی ترافیک استان ها و شهرداری های مربوطه تکالیف لازم ابلاغ خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تمهیدات سفرهای نوروزی 1400 در شورای عالی ترافیک کشور

بررسی تمهیدات سفرهای نوروزی 1400 در شورای عالی ترافیک کشور