مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-10اقتصادي

آماده باش کمیته ویژه صیانت از حریم در طرح نوروزی 1400


سرپرست اداره کل حریم شهر تهران از آماده باش نوروزی کمیته ویژه صیانت از حریم با هدف رصد و پایش هرچه بیشتر مناطق دارای حریم و جلوگیری از هرگونه عملیات ساختمانی غیر مجاز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا صادقی در این باره گفت: همواره صیانت از حریم به عنوان ریه های تنفسی شهر تهران دارای اهمیت ویژه ای است، بدین منظور امسال هم وفق سنوات گذشته در طرح استقبال از بهار با ابلاغ دستور العملی از 25 اسفند جاری تا 16 فرودین 1400 هر گونه عملیات عمرانی در مناطق 11 گانه دارای حریم محدود می شود؛ وی تأکید کرد: این محدودیت برای تمامی فعالیت های عمرانی شامل ساخت و ساز، فنس کشی، تعمیرات و … است، به گونه ای که شامل عملیات دارای پروانه ساخت هم می شود.

وی افزود: با توجه به قوانین و مقررات مرتبط با حریم شهر تهران از جمله تبصره ذیل ماده 2 قانون نظارت بر گسترش شهر تهران، مناطق 11 گانه حریم شهر تهران موظف هستند با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات و با استفاده از توان اجرایی و عملیاتی عوامل شهربان و حریم بان، نسبت به اجرای کامل این دستورالعمل اقدام کنند و به صورت منظم این اداره کل را از اقدامات خود مطلع سازند.

سرپرست اداره کل حریم گفت: به منظور اطمینان از حسن اجرای این دستورالعمل بازدیدهای مستمر توسط اینجانب، معاونین اداره کل حریم، مدیران ادارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کمیته ویژه صیانت از حریم در طرح نوروزی 1400

آماده باش کمیته ویژه صیانت از حریم در طرح نوروزی 1400