مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-10پزشكي

کرونا و خطر فروپاشی نظام سلامت در بیمارستانهای بزرگ برزیل


یک گزارش منتشر شده در برزیل نشان می دهد که سیستم درمانی در بیمارستان های بزرگترین شهرهای این کشور در آستانه فروپاشی قرار دارد.

- یک گزارش منتشر شده در برزیل نشان می دهد که سیستم درمانی در بیمارستان های بزرگترین شهرهای این کشور در آستانه فروپاشی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش موسسه Fiocruz نشان می دهد: نظام سلامت در بیشتر بزرگترین شهرهای برزیل به دلیل بیماری کووید-19 در آستانه فروپاشی قرار دارد.

در گزارش این موسسه که در ریودوژانیرو قرار دارد آمده است: بیش از 80 درصد از تخت ها در بخش مراقبتهای ویژه در مراکز 25 ایالت برزیل در اشغال بیماران است.

روز سه شنبه موارد فوت ناشی از کروناویروس در برزیل 1972 نفر اعلام شد که رکورد جدیدی در یک روز است.

از زمان آغاز همه گیری بیش از 268 هزار نفر در برزیل بر اثر ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست داده و بیش از 11 میلیون نفر نیز به این بیماری مبتلا شده اند.

این کشور پس از ایالات متحده بالاترین آمار فوتی های کرونا را گزارش کرده و سومین کشور در جهان به لحاظ آمار بالای مبتلایان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه خبری بی بی سی، در گزارش این موسسه هشدار داده شده که آمار منتشر شده به ازدحام بیش از حد بیماران در بیمارستان ها و حتی فروپاشی نظام سلامت اشاره دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و خطر فروپاشی نظام سلامت در بیمارستانهای بزرگ برزیل

کرونا و خطر فروپاشی نظام سلامت در بیمارستانهای بزرگ برزیل