مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-10اقتصادي

نزدیکی سرمایه گذاری های سنتی به سقف نیاز استان/ضرورت سرمایه گذاری در دانش بنیان ها


استاندار یزد با بیان این که سرمایه گذاری های سنتی مانند فولاد، کاشی و سرامیک و سایر موارد به سقف نیاز خود در استان نزدیک شده است، گفت: بر این اساس توسعه دانش بنیان ها در اولویت سرمایه گذاری است.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که سرمایه گذاری های سنتی مانند فولاد، کاشی و سرامیک و سایر موارد به سقف نیاز خود در استان نزدیک شده است، گفت: بر این اساس توسعه دانش بنیان ها در اولویت سرمایه گذاری است.

محمدعلی طالبی در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که روز گذشته در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی بخش خصوصی در استان، اظهار کرد: در رابطه با پرداخت تسهیلات برای سرمایه در گردش واحدها، ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد و با توجه به منابع بانک ها و حمایت های دولت در قالب تبصره 18، بدون هیچ محدودیتی می توانیم نسبت به افزایش سهمیه استان اقدام کنیم.

وی با بیان این که 50 هزار میلیارد تومان برای مدت دو سال به عنوان سهمیه به استان اختصاص یافته است، گفت: این موضوع از طریق شورای هماهنگی بانک ها پیگیری شده و امیدواریم سال آینده تکلیف برای پرداخت تسهیلات مشخص شود.

طالبی از کوتاهی برخی بانک ها انتقاد کرد و گفت: متاسفیم که برخی بانک ها در قبال پاسخگویی به مشتریانشان کوتاهی می کند و به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیکی سرمایه گذاری های سنتی به سقف نیاز استان/ضرورت سرمایه گذاری در دانش بنیان ها

نزدیکی سرمایه گذاری های سنتی به سقف نیاز استان/ضرورت سرمایه گذاری در دانش بنیان ها