مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-10بين الملل

نتانیاهو کمک روس ها برای یافتن جسد جاسوس اسراییلی را تکذیب کرد


دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهارات منسوب به وی درباره کمک روس ها برای یافتن جسد جاسوس اسراییلی در سوریه را تکذیب کرد.

- دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهارات منسوب به وی درباره کمک روس ها برای یافتن جسد جاسوس اسراییلی در سوریه را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا شبکه “i24NEWS” از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نقل کرده بود که نیروهای روسی مستقر در سوریه به دنبال جسد الی کوهن هستند که دمشق او را در سال 1965 اعدام کرد.

این شبکه همچنین مدعی شد منبعی در دولت سوریه گفته که نظام سوریه یک وسیله شخصی متعلق به این جاسوس اسراییلی را به روس ها تحویل داده است و آنها نیز این وسیله شخصی را به تل آویو تحویل داده اند و این وسیله در حال بررسی است.

دفتر نتانیاهو در بیانیه ای اعلام کرد: دریافت وسیله شخصی که متعلق به کوهن باشد؛ صحت ندارد.

نخست وزیر تصریح کرده است که تلاش ها برای بازگرداندن جسد کوهن همواره ادامه دارد و این تلاش ها ارتباطی به رییس جمهوری روسیه ندارد.

طبق گزارش دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نتانیاهو به این شبکه گفته است: من نگفته و نخواهم گفت که ما این کار را از طریق روسیه خواهیم کرد، تلاش ها در حال حاضر ادامه دارد، تلاش ها برقرار است و امیدوارم که به نتایجی بیانجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو کمک روس ها برای یافتن جسد جاسوس اسراییلی را تکذیب کرد

نتانیاهو کمک روس ها برای یافتن جسد جاسوس اسراییلی را تکذیب کرد