مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-10دانش

آیا کنکور از سال 1401 حذف می شود؟ / پیشنهاد الگویی جدید برای پذیرش دانشجو + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه سومین کنگره بین المللی جندی شاپور از ارائه لایحه حذف کنکور به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: - آیا کنکور از سال 1401 حذف می شود؟ / پیشنهاد الگویی جدید برای پذیرش دانشجو + فیلم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه لایحه حذف کنکور و پیشنهاد تعریف الگوی جدید پذیرش دانشجو در رشته های پرمتقاضی به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه سومین کنگره بین المللی جندی شاپور از ارائه لایحه حذف کنکور به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: شیوه های پذیرش دانشجو برای رشته های پرمتقاضی درحال بررسی است.

وزیر علوم با بیان اینکه درحال حاضر بیش از 85 درصد رشته محل های دانشگاهی از طریق سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند و سهم آزمون در آن ها کم است، ادامه داد: برای پذیرش در 15 درصد مابقی رشته های دانشگاهی که معمولا پزشکی و مهندسی هستند و رقابت در آن ها زیاد است باید روشی عادلانه و منطقی تعریف شود.

غلامی تاکید کرد: کار کارشناسی در این زمینه انجام شده و به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهادات خود را مطرح کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا کنکور از سال 1401 حذف می شود؟ / پیشنهاد الگویی جدید برای پذیرش دانشجو + فیلم

آیا کنکور از سال 1401 حذف می شود؟ / پیشنهاد الگویی جدید برای پذیرش دانشجو + فیلم