مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-10سياسي

انتخابات شوراهای شهرستان شیراز الکترونیکی است


فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان شیراز اعلام کرد که انتخابات شوراها در کلانشهر شیراز به صورت تمام الکترونیکی و در شهرهای صدرا، داریون و خان زنیان به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می شود.

- ایسنا/فارس فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان شیراز اعلام کرد که انتخابات شوراها در کلانشهر شیراز به صورت تمام الکترونیکی و در شهرهای صدرا، داریون و خان زنیان به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می شود.

محمدرضا امیری چهارشنبه 20 اسفند همزمان با آغاز نخستین روز از ثبت نام ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در یک کنفرانس خبری بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری، سیاسی ترین انتخابات کشور و انتخابات شوراها، گسترده ترین و حساس ترین انتخابات در سطح محلی است و به همین دلیل هر دو انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

او با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در سطح بین المللی هم از اهمیت زیادی برخوردار است، لذا انتخابات پر شور موجب سرافرازی کشور می شود، افزود: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت معنا دار و پرشور از مولفه های اساسی در انتخابات محسوب می شود که در انتخابات پیش رو نیز صادق است.

فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان شیراز ادامه داد: بخشی از سلامت انتخابات به مجریان، هیات های نظارت و دستگاه های امنیتی و بخشی هم به سایر بخش ها از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شوراهای شهرستان شیراز الکترونیکی است

انتخابات شوراهای شهرستان شیراز الکترونیکی است