مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-10اقتصادي

ساخت 15 سکوی نفتی و گازی در ایزوایکو/3 سکوی نفتی در مراحل پایانی ساخت


مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایرانبا اشاره به اینکه اکنون ایزوایکو به بزرگترین مجتمع سکوساز کشور تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: - ایسنا/هرمزگان مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایرانبا اشاره به اینکه اکنون ایزوایکو به بزرگترین مجتمع سکوساز کشور تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: یش از این سکوها در خارج از کشور ساخته می شد، اما اکنون به دست متخصصان کشور و براساس استانداردهای بین المللی ساخته می شود.

حمید رضاییان اصل در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سه سکوی نفتی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس، با 50 درصد پیشرفت کاری در حال ساخت است، اظهار کرد: ظرفیت تولید هر سکو روزانه 25 هزار بشکه نفت خام است و تلاش می شود سکوهای نفتی تا یک سال آینده ساخته شود.

وی با بیان اینکه وزن هر سکو بین هزار و 400 تا هزار و 700 تن است و در 40 کیلومتری جزیره هنگام نصب می شود، اظهار کرد: پیش از این سکوها در خارج از کشور ساخته می شد، اما اکنون به دست متخصصان کشور و براساس استانداردهای بین المللی ساخته می شود.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) با اشاره به اینکه چند ماه گذشته نیز سکوی نفتی هندیجان با موفقیت در ایزوایکو ساخته و در آب های کشور نصب شد، اضافه کرد: تاکنون 15 سکوی نفتی و گازی در مجتمع کشتی سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 15 سکوی نفتی و گازی در ایزوایکو/3 سکوی نفتی در مراحل پایانی ساخت

ساخت 15 سکوی نفتی و گازی در ایزوایکو/3 سکوی نفتی در مراحل پایانی ساخت