مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-10سياسي

اگر به تصمیم مسئولان باغستان بسنده کنیم، باغستان قزوین از بین می رود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: باغستان خودش متولی، شورا و هیئت مدیره دارد و باید تصمیم گیری های لازم آنجا صورت بگیرد اما بررسی های ما نشان می دهد که اگر به اقدامات و تصمیمات آن ها بسنده کنیم باغستان تا چند سال دیگر از بین می رود.

- ایسنا/قزوین معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: باغستان خودش متولی، شورا و هیئت مدیره دارد و باید تصمیم گیری های لازم آنجا صورت بگیرد اما بررسی های ما نشان می دهد که اگر به اقدامات و تصمیمات آن ها بسنده کنیم باغستان تا چند سال دیگر از بین می رود.

علی فولیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به احداث سد لاستیکی تصریح کرد: باغستان سنتی قزوین یک میراث کهن و ثبت شده است و سرمایه ای برای استان قزوین محسوب می شود که اجازه می دهد شهر نفس بکشد و همچنین خطر سیلاب را کنترل می کند.

وی افزود: سیاست های نامدیران، جاده کشی غیرضروری، تغییر کاربری که گاهی به وسیله رانت صورت گرفته است، آتش سوزی هایی که گاهی عمدی بوده و کمبود آب ازجمله عوامل مهمی است که در تخریب باغستان نقش داشتند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین اظهار کرد: ما از باب وظیفه صیانت از حقوق عامه که بر عهده دادستان است به این موضوع ورود کردیم، باغستان خودش متولی، شورا و هیئت مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر به تصمیم مسئولان باغستان بسنده کنیم، باغستان قزوین از بین می رود

اگر به تصمیم مسئولان باغستان بسنده کنیم، باغستان قزوین از بین می رود