مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-10اجتماعي

تجهیز 100 مرکز نیکوکاری در سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 100 مرکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی در استان تجهیز شد، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، عمده برنامه های جشن نیکوکاری امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

- محسن مسعودیان راد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان سمنان، محدودیت های در نحوه اجرای این جشن به نسبت سال های گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه زنگ نیکوکاری در سراسر مدارس کشور و استان سمنان به صدا درآمد، بیان کرد: امسال استقرار پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در میدان ها در استان سمنان را به دلیل شیوع ویروس کرونا نداشتیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 100 مرکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی در استان تجهیز شد، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا عمده برنامه های جشن نیکوکاری امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

مسعودیان راد بیان کرد: ویژه جشن نیکوکاری به مدد خیران و مردم نیکوکار استان سمنان، تاکنون 14 میلیارد و 200 میلیون تومان جمع آوری شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال 99 تاکنون، 30 میلیارد تومان در حوزه زکات جمع آوری شده است که نسبت به سال گذشته رشد دو برابری را شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 100 مرکز نیکوکاری در سمنان

تجهیز 100 مرکز نیکوکاری در سمنان