مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-09اقتصادي

نایلون شیرینگ و تفاوت آن با فیلم استرچ؛ ناب پلاستیک


شرکت ناب پلاستیک با بهره گیری و کاربرد پیشرفته ترین تجهیزات و همچنین مرغوب ترین مواد اولیه همواره سعی نموده تا محصولات با کیفیتی از جملخ نایلون شیرینگ و فیلم استرچ را تولید و بفروش برساند.

- با بهره گیری و کاربرد پیشرفته ترین تجهیزات و همچنین مرغوب ترین مواد اولیه همواره سعی نموده تا محصولات با کیفیتی از جملخ نایلون شیرینگ و فیلم استرچ را تولید و بفروش برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی از نایلون های واکنش پذیر در برابر حرارت می باشد که بعد از اعمال حرارت به خوبی کل محصول را در بر می گیرد و در بسته بندی محصولات زیادی از جمله لوازم خانگی و غذایی و همچنین دارویی به کار می رود.

نایلون استرچ از نایلون های با عرض زیاد است که توسط دستگاه های مخصوص و یا به صورت دستی دور تا دور محصول را به خوبی در بر می گیرد و حتی از آن در بسته بندی پالت نیز استفاده می شود.

ابعاد بسته بندی از اولین تفاوت های میان نایلون شیرینگ و فیلم استرچ برای اینکه در مورد نایلون شیرینگ و تفاوت آن با فیلم استرچ بیشتر بدانید باید به اولین تفاوت میان این دو اشاره کنیم که مربوط به ابعاد بسته بندی می شود.

نایلون شیرینگ ها با توجه به اینکه با عرض کمتری تولید و در دسترس قرار می گیرند و به همین دلیل برای بسته بندی محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرند که ابعاد کمتری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایلون شیرینگ و تفاوت آن با فیلم استرچ؛ ناب پلاستیک

نایلون شیرینگ و تفاوت آن با فیلم استرچ؛ ناب پلاستیک