مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-09سياسي

تذکر سلیمی نمین به طرفداران دولت نظامی و نظر وی در مورد سکوت لاریجانی


عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا گفت: بحث نظامیان یک بحث غلطی است که برخی مطرح کردند که اکنون دورانی است که نظامی باید بیاید اینها یک اهداف تخریبی از این بحث داشتند که گویا دیگر کشور بر اساس دموکراسی اسلامی قابل اداره نخواهد بود و نظام اسلامی به بن .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از برنا، عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه مطرح شدن بحث کاندیداتوری لاریجانی برای انتخابات1400 گفت: این یک بازی تبلیغاتی بیش نیست که منجر به تخریب جایگاه لاریجانی می شود، احمدی نژاد مسیر تخریب جایگاه لاریجانی در نزد اصولگرایان را در پیش گرفت و در این بین برخی از اصلاح طلبان هم در این مسیر قرار گرفتند.

لاریجانی یک نیروی اصولگرا است البته نظراتی متفاوت با او در برخی از بخش ها دارم اما آنچه مسلم است این است که لاریجانی یک اصولگرا است.

او تاکید کرد: احمدی نژاد تلاش زیادی کرد که لاریجانی را تخریب کند و این تخریب را هم به دست برخی از نیروهای اصولگرا صورت داد.

مانند انچه که در قم و جاهای مختلف علیه او صورت گرفت تحریک آن با احمدی نژاد بود اما توسط خیلی از کسانی که نمی دانستند در چه میدانی بازی می کنند صورت گرفت.

تلاش کردند لاریجانی را از طیف اصولگرایی جدا کنند او ادامه داد: تلاش کردند لاریجانی را از طیف اصولگرایی جدا کنند اما هرگز تخم مرغ های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر سلیمی نمین به طرفداران دولت نظامی و نظر وی در مورد سکوت لاریجانی

تذکر سلیمی نمین به طرفداران دولت نظامی و نظر وی در مورد سکوت لاریجانی