مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-09سياسي

نخستین دادگاه مجازی محاکمه عاملان ترور شهید حاج قاسم سلیمانی در مشهد برگزار شد


نخستین دادگاه مجازی محاکمه عاملان ترور شهید حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز با حضور رییس کل دادگستری خراسان رضوی، دادستان مشهد، قضات، وکلا، دانشجویان حقوق و دیگر مسؤولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نخستین دادگاه مجازی محاکمه عاملان ترور شهید حاج در جایگاه حاضر شدند و به دفاع از موکلان خویش پرداختند.

پرونده های قضایی باید از بُعد علمی و حقوقی بررسی شوند رییس کل دادگستری خراسان رضوی در بخشی از این مراسم، ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (ع) و درود به روح پاک امام راحل(ره) شهدای اسلام به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این دادگاه مجازی اتفاق بدیع و جالبی است که مطمئن هستیم این مدل کار به برکت اینکه از مجاورت رعایت شود، گفت: بنده قول داده ام تا پیوند دادگستری و دانشگاه ها را به نسبت گذشته قوی تر کنیم.

صادقی تصریح کرد: عزیزانی که به عنوان وکیل متهم در جلسه دادگاه امروز حضور پیدا کرده اید حتی اگر شمر شدید نقش تان را به خوبی بازی کنید و نگران اینکه باید از متهم دفاع کنید نباشید، زیرا اینجا فضای رشد علم است هرچه بهتر دفاع کنید به دانشجویانی که قرار است در آینده پرونده های شما را تحویل بگیرند کمک خوبی می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دادگاه مجازی محاکمه عاملان ترور شهید حاج قاسم سلیمانی در مشهد برگزار شد

نخستین دادگاه مجازی محاکمه عاملان ترور شهید حاج قاسم سلیمانی در مشهد برگزار شد