مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-09اقتصادي

حمل چوب بدون مجوز منابع طبیعی مصداق قاچاق محسوب می شود


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نهاوند گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق بی رویه چوب، علاوه بر ممنوعیت قطع درختان جنگلی؛ قطع درختان باغی نیز فقط با مجوز جهاد کشاورزی صورت می گیرد و حمل و نقل آن نیز با مجوز اداره منابع طبیعی شهرستان امکان پذیر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن قیاسوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحدهای حفاظتی منابع طبیعی شهرستان با کنترل محصولات چوبی، زغال، هیزم و محصولات فرعی جنگلی و مرتع در صورتی که محموله از مجوز لازم برخوردار نباشد آن را قاچاق محسوب کرده و طبق قانون پرونده آنان به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه مجوز قطع درختان باغی غیر جنگلی در محدوده اراضی شخصی طبق ضوابط بر عهده جهاد کشاورزی است لذا متقاضیانی که مجوز لازم را برای قطع درخت دریافت داشته و می خواهند چوب ها را حمل کنند لازم است قبل از بارگیری مراتب را به اداره منابع طبیعی گزارش کنند تا کارشناسان ضمن حضور در محل و تایید آن مجوز حمل را صادر کنند در غیر این صورت محموله آنان توقیف خواهد شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نهاوند گفت: برای جلوگیری از قطع بی رویه درختان جنگلی، این اداره فقط برای درختان صنوبر که هدف از کاشت آنها فعالیت تجاری می باشد مجوز قطع می دهد و برای سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل چوب بدون مجوز منابع طبیعی مصداق قاچاق محسوب می شود

حمل چوب بدون مجوز منابع طبیعی مصداق قاچاق محسوب می شود